Reklamace a vrácení zboží
Něco je špatně? I když se snažíme veškeré problémy předvídat a předcházet jim, může se stát, že budete chtít zboží reklamovat nebo ho vrátit. Jak na to?
Ozvěte se!
Ať už se stalo cokoliv, ozvěte se a spolu to určitě vyřešíme. Pro tyhle příležitosti jsme zřídili speciální email: info@talode.cz. Napište nám, co se stalo a číslo vaší objednávky. My se vám ozveme a určitě se domluvíme.
Chci zboží vrátit, jak to bude probíhat?
Už když vám od nás balíček přijde, obsahuje speciální formulář odstoupení od smlouvy. Pokud se vám povlečení nebo jiný doplněk nakonec do domácnosti moc nehodí a chcete ho vrátit, stačí když vyplníte právě tento formulář. Pak už jen zabalte zboží do nějakého neprůhledného obalu a šup s ním na poštu, nebo můžete využít naší speciální nabídku .
Pro pohodlné vrácení zboží Vám nabízíme službu - vrácení zboží na jakékoliv pobočce Zásilkovny .
Stačí tam donést zabalený balíček a náhlásit obsluze náš jedinečný identifikační kód ,
který je 94046996 ,obsluha pak zajistí již vše za vás a zásilka doputuje k nám bez nutnosti vyplnění adresy či tisku štítku na balíček.
Zde je možnost si vyhledat Vaší nejbližší pobočku zásilkovny pro podání zásilky:
https://www.zasilkovna.cz/pobocky
Pošlete ho, prosím, zpět na naši adresu. Ta je uvedena ve formuláři a najdete ji i na našich stránkách Formulář naleznete pod tímto odkazem . Formulář na odstoupení od kupní smlouvy . Pokud si to rozmyslíte do dvou týdnů, nemusíte ani udávat důvod. V takovém případě po vás budeme chtít, abyste do formuláře vyplnili kontaktní údaje, číslo vašeho účtu a název produktu, který chcete vrátit.
Na původní obaly nehrajeme, ale spoléháme, že zboží vrátíte nepoužívané a nepoškozené.
Kdy dostanu peníze?
Peníze dostanete do 14-ti dnů od doručení vráceného zboží. Tak nám to ukládá zákon.
Chci nákup reklamovat, jak na to?
Třikrát měř a jednou řež. I my se řídíme tímto pravidlem a vše kontrolujeme. Někdy se ale stane, že chcete zboží reklamovat, protože má třeba nějakou vadu. Tyhle případy řešíme raději individuálně. Nejlepší bude, když nám zavoláte nebo napíšete email. Vyřešíme to co nejrychleji. Snažíme se tenhle proces příliš neprotahovat, nejdéle se však o všechno postaráme v zákonné 30-ti denní lhůtě. Ta začíná běžet v den, kdy k nám zásilka dorazí.
Vyfoťte, prosím, v čem je problém a my už se na to podíváme. Budete chtít vrátit peníze nebo poslat nové zboží? Na všem se individuálně domluvíme. Nové zboží vám pošleme na naše náklady, takže už si s poštovným starosti dělat nemusíte.
Pošlete ho, prosím, zpět na naši adresu.
Můžete i pro reklamace využít kód do zásilkovny 94046996
Zde je možnost si vyhledat Vaší nejbližší pobočku zásilkovny pro podání zásilky:
https://www.zasilkovna.cz/pobocky
Ta je uvedena ve formuláři a najdete ji i na našich stránkách Formulář naleznete pod tímto odkazem. Reklamační formulář.
V takovém případě po vás budeme chtít, abyste do formuláře vyplnili kontaktní údaje, číslo vašeho účtu a název produktu, který chcete reklamovat ,popis závady ,nebo problému ,který chcete řešit.
Kontaktní údaje:
www.Talodeshop.cz - reklamace , I.Olbrachta 39/7 ,250 01 Brandýs nad Labem
Zásilkovna .cz
kód 94046996
https://www.zasilkovna.cz/pobocky
Kód lze využít při odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů ,
následně vám bude odečten náklad 79 Kč za tuto službu z hodnoty vraceného zboží.
V případě ,že budete zboží reklamovat z důvodu vady zboží ,použijte tento kód pro zaslání zboží zpět k nám.Nebude vám účtován žádný poplatek za dopravu reklamovaného zboží.
v případě neuznání reklamace se bude postupovat tj. bude Vám účtován poplatek 79 Kč za tuto službu.
Kontaktní e-mail: info@talode.cz
Kontaktní telefon: +420 774 288 300
je v provozu každý pracovní den od 9 do 15 hodin,
pokud se nedovoláte napište nám a my vám co nejrychleji odpovíme.